fredag 26. august 2011

Hjemme del 2

Igår var det hverdagsliv igjen, med Lillesøster som ble feberfri onsdag morgen og kvikkere og kvikkere i løpet av dagen, tenkte vi at torsdag var en fin dag for barnehagen igjen.
Vel - da jeg hentet henne var hun FULL i prikker! 4. barnesykdommen/3-dagersfeber/3.dagersutslett (litt forvirrende med så mange ulike navn) er vi kommet frem til at hun har. Og idag er vi hjemme igjen, for hun er skikkelig trøtt og grinete. Dessuten strider det liksom litt mot min natur å levere henne i barnehagen når hun rødprikkete i hele ansiktet og på kroppen, selv om barnehagen mente det var HELT greit, for det var jo ikke smittsomt.

Jaja. Vi får nyte dagen hjemme i stedet. Nå ligger hun og sover og jeg leser litt blogger og koser meg. 

Ellers var jeg på Nøstebarn på onsdag og shoppet litt garn. Fristelsen er veldig stor da, når du står der med ALLE fargene og har mange ting jeg har lyst til å strikke, men kan ikke strikke alt på en gang, så trenger strengt tatt ikke hele hylla med en gang heller. Dermed endte jeg opp med følgende:

2 hesper med naturfarget silkeull, som skal brukes på bestilling fra en venninne. Og..


 2 hesper med lilla 3 tråds merinoull til nok et prosjekt. 

Mannen er på kosetur med guttegjengen i helgen, så vi skal ha kosehelg her hjemme, og regner med det blir myyye strikking på kveldene :)



Ha en strålende helg!

1 kommentar:

  1. Så fint garn. Men jeg har funnet ut at jeg og nøstebarns 3-tråds merinoull ikke går så godt sammen...men men sånn er det med noen garntyper;)
    God bedring til lillesøster!

    SvarSlett