mandag 26. desember 2011

Deilig jul!

Ja, da er nesten 2. juledag også over, og det har vært noen fine dager med mye familiebesøk og kos!
Ligger som et slakt på sofaen og nyter tv og et glass vin, og ser frem til en hel uke til med FERIE!! :)

Kan så smått presentere litt julegaver (ikke så veldig mange jeg har laget, men en del vi har fått), og det første blir mine FØRSTE selbuvotter!!




De heter "Vott med raud tråd" i "norske votter og vanter"-boken, om jeg ikke tar helt feil. 
Det ble gave fra nissemor, og var kjekt å strikke, selv om det tok en god del lenger tid enn jeg skulle tro i forkant!


Jeg må rote frem litt flere bilder, og knipse litt av gavene som ungene har fått, så skal jeg vise frem etterhvert! 


Ha en fortsatt fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med fine selbuvotter! Skulle ikke tro at det er dine første. Jeg er imponert! Fortsatt god jul, og nyt fridagene dine!

    SvarSlett
  2. Hei Ingunn! Tusen takk :) Det blir definitivt ikke siste paret

    SvarSlett
  3. .. Og en fortsatt god jul til deg også!

    SvarSlett
  4. Tusen takk til julenissen/ nissemor for disse deilige vottene. Gleder meg jo til å bruke de masse i vinter :-)
    Er fortsatt helt månebedotten over at de er heime strikka. Flinke du!!

    SvarSlett
  5. Kjempefine! Likte rosa veldig godt, boka har jeg så de får stå på lista over kommende strikkeprosjekter (som begynner å bli farlig lang)

    SvarSlett