torsdag 19. april 2012

Mitt første strikkeblad

Idag er jeg på konferanse i Tønsberg, og har i anledningen kjøpt mitt første (ooooooo!!) strikkeblad. Det opprinnelige flyet vårt ble kansellert, og oppholdet på flyplassen ble dermed forlenget til hele 4,5 timer og det var GOD tid til å se gjennom de ørten ulike strikkebladene jeg ikke ante eksisterte. 


Jeg endte opp med dette bladet her - FILATI.




Jeg likte bladet veldig godt!! Masse fine oppskrifter, som jeg har lyst å prøve meg på! På nettsiden deres, kan man kan se gjennom gamle blader og det var masse flott! Bare se her!

Her er litt av favorittene mine:







Så dette bladet anbefaler! Ellers har jeg med meg et lite, veskevennlig strikketøy - dukkekjole til lille Dukkelise til Lillesøster. Restegarnsstrikk med Nøstebarnull på pinne 2. Så ja, det tar sin tid! Men kjolen blir veldig liten og jeg ønsket en litt tettstrikket kjole, derav så tynne pinner. Slik ser den ut foreløpig.




Ha en finfin torsdagskveld! Snaaart helg nå :)

2 kommentarer:

  1. Kos deg i Tønsberg, det er en herlig by med masse smånfine butikker! Bladet så fint ut! Masse interiørstrikk? hmmmm. (0:

    SvarSlett
  2. Takk for tips - det så skikkelig bra ut!

    SvarSlett