fredag 3. januar 2014

Nytt år og nye muligheter!

Ja, tenk det er liv i meg ennå. Juleferien er overstått og hverdagen er her nok en gang. Greit å starte uken en torsdag, og heeelt greit at det er fredag alt i dag! :)

Det er nå godt å gå i gang med et helt nytt år, starte helt friskt opp med blanke ark. Man har ALT fremfor seg, på en måte.

Jeg har noe spennende å fortelle - jeg har sammen med min søster og mor startet selskap og åpnet nettbutikk som selger garn og strikkeoppskifter!

I'm in heaven!!!
 
Dette vil vi drive med på hobbybasis, så det kommer i tillegg til de vanlige jobbene våre. Men utrolig kjekt og spennende å få drive med hobbyen sin på den måten.

Dere er hjertelig velkommen til å kikke innom siden vår!

www.viitre.no

Vi har også en side på Facebook og Instagram (der heter vi bare viitre) hvor vi tenker å legger ut litt bilder og inspirasjon.


Ønsker dere alle en strålende flott helg! Jeg skal kose meg med egostrikking :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar