mandag 29. september 2014

Blåmandag?

Det har vært hektiske uker med veldig mye jobbing og kjøring og henting og jobbing med nettsider i det siste. Dette har resultert i MINIMALT med strikking... og strikkelisten den fortsetter sin vante gang og blir lenger og lenger og lenger....

 
 
Nå har jeg akkurat funnet frem pinnene igjen og tar fatt på ørten påbegynte prosjekter som har lagt der på vent.. Men må innrømme at akkurat denne blå kurven frister myyyye mer ;) Hm... hva kan jeg finne på med dette her tro?
 
God mandag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ooo, der var mange lekkerbiskener!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er litt godsaker her.. Så får vi se hva det kan bli til med tid og stunder!

      Slett
  2. Alltid kjekt når man får tid å sette seg ned med slitt strikketøy ;)
    Gratulerer til deg, for du vant boka på bloggen min ;) Sender du meg adr din på brisheim@gmail.com ?

    SvarSlett
  3. DETTE var min paljett! Lekkert garn i lekre farger som frister, spent på hva de blir! Er det ikke rart at det er så mye morsommere å starte nye prosjekter enn å fullføre de en har på gang? De man også starta på en gang med masse iver...

    SvarSlett