søndag 26. juni 2011

FERIE!!

Nedtellingen er over, og ferien min er offisielt i gang. Blir noen rolige dager, før vi drar mot sol og varme på fredag. DET blir deilig!!

Har endelig fått strikket litt igjen nå i helgen, og det var deilig! Fått gjort ferdig babygaven som jeg presenterte sånn halvferdig tidligere

 

Mønster: fra Sandnes garn - Lanett baby hefte 0914 0-4 år
Garn: Lanett superwash lys grønn og natur
Pinnestr: 3

Ellers er jeg nesten ferdig med et lite alpakka-prosjekt, men noen knapper og en vask mangler, så skal vente litt med å presentere det. 
Et nytt alpakka-prosjekt er i gang, og jeg tror det kommer til å ta laaang tid. Merker det er en stund siden jeg har strikket med pinne 2 og 2,5. Det har blitt en del i str 3, 4 eller faktisk opp i str 5. Går hakket raskere da, ja.

I kveld er herr ispinne ute på byen og tar seg noen øl, mens jeg sitter her og har skjenket meg et lite glass hvitvin og koser meg med strikketøyet og litt bloggelesning! Virkelig godt med ferie! Ha en fin sommer alle sammen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar