lørdag 28. januar 2012

Endelig helg!

Dette har vært to travle uker, med veldig mye ekstrajobbing, reising og studenter som skal veiledes. Det er kjekt, for all del, men nå ENDELIG er det fri og tid til å være med familien. 


Lite strikking har det blitt, men har fått tid til å strikke litt på noen votter som jeg har begynt på.




Oppskriften er Heather's Mittens og er gratis på Ravelry - og du finner den her.
Fargevalget ble som det ble, ettersom det var grått og rødt jeg hadde i hus, og det jeg fikk dratt med meg på ene jobbreisen. 


Nå er det en kjapp shinings i heimen, før vi drar til svigers, hvor vi blir i helgen. Det ryktes om pinnekjøttmiddag der - og for de som kjenner meg, er det DET BESTE jeg kan få servert! Så dette blir en bra helg! :)


Ønsker dere alle sammen en fin fin helg!

1 kommentar:

  1. Kjempe stilig mønster. Spesielt i de fargene! Tror kanskje jeg må ønske meg sånne i sokker?... ;-)
    Klem klem

    SvarSlett