torsdag 19. januar 2012

Ny bok

Nå har jeg snopt meg strikkebok :) JIPPI!!




Gleder meg til å kunne ta den frem og lage noe fra den. Mange fine oppskrifter, synes jeg. Men det blir ikke helt med det første. Har nesten ikke fått strikket noe denne uken, og det blir masse jobbing nå i helgen og i uken som kommer.
Men SÅÅÅ endelig, kan jeg dra frem strikkepinnene igjen, og etter fullført babyprosjekt som er første pri nå, så blir det frem med boka. 


Håper dere andre får en fin fin helg - selv skal jeg jobbe for to hele helgen, så blir nok NOK å gjøre! 


Klem fra Kristin

2 kommentarer:

  1. Betyr det at nissen har med seg votter til alle i år?...;-)
    Gleder meg til å se familien i matchende votter.
    ..
    Goooood helg til flinke du som er på jobb nå
    #smask"

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så hyggelig at du ville bli følger på bloggen min:)
    I dag har jeg bestilt meg to nye strikkebøker, blant annet Selbuvotten.
    Ønsker deg en fin dag!
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett