mandag 27. februar 2012

Rykk tilbake til start!

Ja, det føltes iallefall sånn da jeg satt med Mariusgenser-strikkeriet mitt forrige helg, og glad og fornøyd satte ermene inn på rundpinnen og skulle ta fatt på mønsterstrikken... og DER oppdaget jeg at ermene er strikket HELT feil! Og ja - KUN min egen feil!! (dobbelt så irriterende!!)

Jeg vet ikke om dere andre gjør det samme som meg, og bare skummer oppskrifter når dere strikker foran tv, men det gjør iallefall gjør. Eller gjorde! For nå er det andre boller!! Så resultatet var at jeg måtte rekke opp igjen begge armene og starte nesten fra scratch! Men etter en ukes intensiv (og litt amper) strikking, har jeg strikket meg inn igjen, og fikk startet på mønsteret i går kveld. Så nå er det bare kjekt igjen :)

Lillesøster er så heldig at hun låner klær av bonus-kusinen sin, deriblant denne Fanagenseren.



Ikke jeg som har strikket denne med andre ord - uten at det gjør det mindre kjekt når hun bruker den! Ull er kjekt uansett! Og hjemmestrikk er så mye omtanke i, at det er superkoselig uansett!! :)

Så nå går jeg i gang med en ny uke, med ny positiv giv, og bare 3 korte arbeidsdager før det er vinterferie! WEEEEE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar