søndag 24. juni 2012

Rolig søndag

Da er søndagen her, og vi har ikke de helt store planene utenom middag i ettermiddag. Ute regner det, og barna er småpjusk. Jeg har fått ryddet i kaoset mitt, og fått litt mer oversikt over hva jeg har hatt liggende i de 1000 ulike posene.. Så slik ser det nå ut.


I kurven bakerst, ligger de ulike påbegynte prosjektene. Alt restegarn/garn til fremtidige prosjekter ligger i kassen, og så fikk jeg samlet heftene og bøkene, i stedet for at de lå spredt. Så da ser jeg at jeg har litt garn likevel, og kan starte å gå gjennom der før jeg starter på nye prosjekter.


Likevel har det kommet litt nytt garn i hus...


2 nøster Tvinni og 3 nøster med Alpaca. Dette er nytt garn for meg, så er veldig spent på hvordan det er. Det er kjøpt i anledning sommerferie-strikken, så gjenstår det å se om jeg ombestemmer meg før vi drar :)

Håper dere alle har en fin fin søndag, til tross for trist vær!

2 kommentarer:

  1. Vi har finværet! :)

    kos deg med sommerferiestrikket, garnene du har fått i hus er av yndlingsgarna mine. Veldig gode, og deilige i bruk.

    SvarSlett
  2. Åh, som jeg gleder meg! Skal gå i gang og nøste opp nå, så da får jeg "kost og klemt" litt på garnet nå før jeg går i gang med strikkingen.. :)

    SvarSlett