søndag 1. juli 2012

Ferieeeee!!! :)

Endelig er ferien her!! Nå er det klesvask og planlegging som står for tur, før vi drar på onsdag til Kanariøyene. Det skal bli utrolig godt med litt sol og sommer (for her føles det mer som høstferie!)!


Jeg har fått brukt litt restegarn til "høststrikken"! Det var gjort i løpet av en (eller to) tv-kveld(er), så kjapt glattstrikket sjal. Har brukt rester av Nøstebarn merinoull i dobbel tråd i 2 lillafarger. La opp 3 masker på pinne 5,5. Økte annenhver pinne, da med 1 maske på her side innenfor kantmaskene. Strikket slik til jeg følte jeg hadde brukt halvparten av nøstene (og at det ble langt nok til å kunne brukes). Sjalet er brettet til en trekant, så det er nesten firkantet når det brettes ut. Dette er et lite sjal strikket til Lillesøster på 2 år. Men kan godt strikkes til voksne også i større utgave. 


Nå skal jeg nøste opp hespene jeg har kjøpt av sommerferiestrikk-garn, slik at alt er klart til vi reiser onsdag. 

Ha en flott sommer alle sammen! 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar