lørdag 18. juni 2011

Fullført!!

Idag fikk jeg festet trådene og kjøpt knapper til denne kjolen! Puh! Rart hvordan ting har en tendens til å bli liggende når det er mange tråder som må festes, og knapper osv som mangler.. 
Men nå er det iallefall ferdig :) Den kunne fint vært litt videre i skjørtet, men den er likevel god plass å bevege seg i selv om den ble litt smal. Liker godt hjertet på brystet,men det er ikke så godt å se på bildet.

Utgangspunktet til kjolen er mønsteret 7 i Lanett baby 0914 0-4 år, så har jeg endret den en del. Jeg har brukt Mandarin Classic garn, bomull, i en dyp lillafarge som jeg liker veldig godt!

Jaja, da er det over til neste prosjekt! Kanskje jeg klarer å feste flere tråder, slik at andre prosjekter kan bli ferdige snart.. Men har et ganske ferskt alpakka-prosjekt, som er myyyye mer fristende! :)

Ha en fin fin lørdagskveld!

1 kommentar: