tirsdag 7. juni 2011

Snart sommer!!

Ja, det er vel egentlig sommer nå, men når jeg ser ut vinduet ser det ikke slik ut. Men oppdaget idag at det plutselig ikke er lenge til ferien, så det er kjempedeilig! Blir tur til Italia, og da er vi iallefall garantert litt sol og varme. Så får finne meg et bomullsstrikkeprosjekt å ta med :)

Ellers ble det mye strikking på terrassen på søndag, i solstolen. Deilig!! 


Hverdagskjolen til Nøstebarn er veldig lett å strikke, skikkelig tv-strikketøy, og garnet er utrolig lett. Det er ganske strivt garn å strikke med, men satser på at det blir greit resultat. Har iallefall et babyteppe i garnet, og det føles ikke så stivt som kjolegarnet, så antar det blir bedre etter vask!

Ang sommerstrikk i bomull, så har jeg begynt å kikke litt på hva som er der ute, og det er jammen ikke lett å bestemme seg for hva jeg skal gå for. 
Her er tre alternativer:



Så får vi se, hva jeg går for. Finner sikkert flere alternativer, når jeg endelig skal ut å handle garn! Nå er det tv-serier som står for tur her i huset. Deilig med rolig hjemmekveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar