onsdag 1. august 2012

Det nærmer seg...

Jøsses, nå har vi jammen startet på august måned. Nå har Paulie-jakka min (som du ser litt av her og her) fått lagt i flere uker og "godgjort" seg mens vi har vært på ferie og begynt så smått på hverdagen igjen, så da var det på tide å ta den frem igjen. Så i helgen da det var fint vær, var det ut på terrassen og frem med nålen og gå i gang med trådfeste-marerittet. 






Det var ikke så ille som jeg trodde, MEN da jeg skulle prøve på meg jakken ser jeg at det ble langt ifra fint med rillestrikk på ermekantene og nederst på jakken, så det må nok endres på skal jeg bruke jakken.. Det ble altfor slaskete og "bølgete" og helt uten passform. Så jeg går for ribbestrikk i stedet. Så det går det nok ennå litt tid før den blir klar! Men da håper jeg på å være skikkelig fornøyd :) Fortsettelse følger... 


Ha en fortsatt fin dag, alle dere andre "strikkedamer" der ute :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar