fredag 3. august 2012

Helg

Da er fredagen her og jeg har jobbet to uker etter endt ferie. Tiden har flydd!! Og selv om vi bare er i starten av august merkes det at vi er på vei mot høsten. Det er begynt å bli mørkere på kveldene og jeg har begynt med stearinlys igjen. 


Fristelsen for å starte på nye strikkerier før de nesten ferdige prosjektene faktisk blir ferdig er veldig stor...



Beigefarget Nepal garn fra Drops på pinne 5 - Luksus strikking! Raser unna og jevnt og fint blir det! 

Vi reiser til Hardanger i morgen på hyttebesøk, og håper på mye sol og varme så vi kan nyte båt og sommerliv. Dette strikketøyet blir nok med på turen. Men først skal vi nyte ukens beste kveld - fredagskvelden - her hjemme.

Ønsker dere en flott helg!

6 kommentarer:

  1. Hei! Nydelig bilde du har tatt av deilig strikketøy! Fin farge synes jeg:-) Håper helgen var fin:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk :) Helgen var aldeles strålende og litt bilstrikking fikk jeg iallefall tid til!

      Slett
  2. For en fin blogg du har! Har lagt meg til som følger, har lyst å komme innom her igjen:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så koselig med besøk her da :) KJekt å få deg som følger - velkommen skal du være! Jeg ønsker deg også en fin dag!

      Slett