lørdag 26. november 2011

Pakke i posten :)



Lykken var stor da jeg onsdag kveld kom på at jeg ikke hadde hentet posten eller avisen i løpet av dagen, etter å ha vært hjemme med syke Lillesøster. Forventnigene om om at reklame og fakturaer skulle fylle opp kassen, ble raskt erstattet av en ENORM barnslig glede over å ha fått pakke!! :) WEEEEE!!!

Bildene ble raskt tatt i mørket med mobilen, så det bærer det tydelig preg av. Gulfargen er skikkelig knæsj, og blåfargen veldig skarp turkisaktig. Begge var på salg hos Pickles, så da "måtte" jeg jo kjøpe det.

Foreløpig ligger garnet urørt i strikke-rote-kroken min, fordi jeg har så utrolig mye annet på pinnene samtidig nå. Så må tvinge meg til å bli ferdig med NOE ialleafall, før jeg starter med dette garnet. 

Regner med at de fleste av dere som liker Pickles, vet hva det gule garnet går til :) Det blir iallefall et spennende prosjekt!





Ellers var jeg på julebord med jobben i går (alkoholfritt), og ble skikkelig dårlig da jeg kom hjem. Så enten er det omgangssyke eller matforgiftning(som jeg aldri har hatt før, og dermed ikke vet hvordan man kan skille det fra god gammeldags spysyke).. det gjenstår å høre med de andre på mandag. 

Så har vært en pyton natt, med andre ord, og jeg ligger ennå i sengen. Heldigvis ser det ut til at det verste er over, men ikke helt klar for å stå opp helt ennå. Satser på at formen stiger utover dagen, sånn at vi får oss en koselig lørdagskveld sammen med barna!

Håper DIN lørdags formiddag er bedre enn min!! 

2 kommentarer:

  1. Ojoj, håper du er bedre nå. Det er nok matforgiftning, siden du ble så bråsyk. Det er ganske vanlig på julebord, spesielt hvis det er buffet og maten blir stående fremme. Men heldigvis - det går jo over!
    Knallfine farger på garnet ditt!
    Håper søndagen blir bedre enn lørdagen!

    SvarSlett
  2. Jeg ble rett og slett så nyfiken at jeg måtte inn på Pickles og se... Det blir jo bare kjempe spennende :-) Venter i spenning..

    Sender deg en god mandagsklem

    SvarSlett