onsdag 10. april 2013

Blader

Nå er jeg midt i hjemmeeksamen, så har ikke så mye tid til strikking siden kveldene HELST bør brukes til skole. Men har et lite koseprosjekt på pinnene likevel, som ikke går så veldig fort. Ser det er mange som har strikket dette mønsteret i det siste, så da kan vel ikke jeg være noe dårligere. 



Trodde bladmønsteret skulle være veldig komplisert, men det var det slettes ikke! Så absolutt verdt å prøve ut!!

Får komme med litt mer info når jeg en vakker dag blir ferdig med denne! :)
Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. fint bladmønster, blir nok å strikke denne jeg også :O)Kos deg, det går nok fortere etterhvert som det blir bare glattstrikk.

    Har nettopp strikket poncho med blader på, ikke så vanskelig som det ser ut nei :O)

    SvarSlett
  2. så fint mønster, og så fin farge :)

    SvarSlett
  3. Helt nydelig! Har nettopp fått oppskriften på dette i posten, så gleder meg å sette i gang, forhåpentligvis om ikke alt for lenge:)

    SvarSlett
  4. Dette blir lekkert!
    Mønsteret er absolutt ikke vanskelig, og det blir så flott :)

    Håper du får tid til å lese innimellom...
    God helg!

    SvarSlett
  5. Så fin!! Ja hvilket mønster?

    Ps om du tar av sikkring på kommentarer, så blir det litt lettere å legge igjen en hilsen

    SvarSlett
  6. Nydellig mønster. Sånt tør jeg meg ikke på.
    Klem

    SvarSlett
  7. La meg til som følger også jeg. Flott blogg.

    SvarSlett