tirsdag 27. desember 2011

Litt mer julegavestrikk..

Jeg har ikke strikket masse gaver, men noen få har det blitt. Mest har Lillesøster fått, og den ene har jeg allerede vist - nøstebarndressen - og så fikk hun denne puffen 


som er etter oppskrift fra Pickles - Puff Daddy's baby. Den var veldig lettstrikket, tok meg akkurat en liten kveld med film, så var firkanten ferdig strikket, men så ble den liggende rimelig lenge før jeg tok mot til meg for å begynne å montere den. Har stappet den med tre gamle puter, men synes ikke det ble så veldig fast og fint resultat (måtte forme den litt før fotograferingen her..) Men snuppa er fornøyd!

Trodde jeg hadde overført flere bilder, men det hadde jeg visst ikke gjort ennå, så får viste siste resten av julegavene en annen dag. 
Ellers har min søster vært veldig produktiv denne høsten, og vi har fått masse flotte julegaver av henne! Gleder med til å vise frem til dere!! :)

Ha en strålende dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar