onsdag 11. januar 2012

Litt sent ute; Hipp hurra...

for min kjære søster som er blitt en del av crewet i PINNEKROKEN. Så nå er det vel ingen unnskyldninger lenger for å ikke være med på utfordringene der... *kremt*

Har fullført litt småstrikk siden sist. Det ble votter denne gangen også, men i mindre format - de er til Lillesøster.


Mønsteret heter Lillehammer, og er hentet fra et vottehefte som jeg ikke vet navnet på (damen på garnbutikken kopierte fra et gammelt slitt hefte til meg). Helt greie votter, men ble litt knæsj rødfarge på hjertene.. kunne gjerne ha vært litt dusere.. Men de "virker" iallefall - de er varm og god. Har brukt SISU garn til disse også. Strikket i str 2-4 år, så de holder nok en sesong eller to..


Ellers blir jeg tante igjen om en måneds tid (akkurat en måned til termin i går), så da er det virkelig på tide å ta frem minnene og lage noe fint!
Ullen ble handlet nå i uka, og her kommer en titt på hva jeg har kjøpt..

Så nå lurer dere vel fælt på om det er ventet en gutt eller en jente.. hehe.. Får se om jeg tør å poste oppdateringer underveis på dette, for er litt usikker på om moren titter innom bloggen her innimellom.

Nå er det ukens ryddeøkt som står for tur, før det blir bittelittegranne strikkings før sengen roper på meg. Ha en strålende onsdagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar